2011. május 17., kedd

Planking

Tudom,hogy megint iszonyatos bünti lesz, hogy nem idevaló témákról írok, de valahogy a csaknem kétnapos konyhabútor-szerelést, felfúrást, rögzítést inkább feledni szeretném, mint megemlékezni róla. Ehelyett egy Jancsi által már régóta  gyakorolt érdekes hobbiról szeretnék írni, amely egy index cikk kapcsán vált a minap nálunk is ismertté.
Ez a planking-nek nevezett hobbi, amelyet Ausztráliában kedvtelve űznek a fiatalok. A planking lényege: feküdj le és merevedj meg egy olyan helyen ahol senki sem számít rá, és fényképeztesd le magad. Egyszóval ez egy közösségi hobbi, amihez legalább három ember kell, egy, aki fekszik, egy, aki fényképez, és egy, aki megnézi. Másképp ugyanis nincsen értelme.

És akkor néhány kép a plankingről. Mindegyik Jancsit, vagy az ő egyik barátját mutatja:


Jancsi Írországban

What Is Planking?
Jancsi az egyik építkezésen


Jancsi Marokkóban.

És végül Robival és a Jakabbal Hollandiában:

8 megjegyzés:

  1. Köszönjük a szuper cikket, amelynek csak és kizárólag az volt az értelme, hogy az utolsó kép alá odaírd ezt a két nevet: Robi és Jakab. Most már közösségi oldalakon is megjelenik a szexuális perverziód projektálása. Gratula!

    Még a veteményes részbe írtam egy hosszú kommentet, ami sajnos nem jelent meg. Lényege:

    -A kallósdi és fűzfői holokauszt után Velencén folytatod áldatlan tevékenységedet

    - az általam 1 évig nevelt szuper télálálló és folyamatosan termő palántákat, melyek Juca szomogos Rákóczi úti ablakában már termettek is Te rögtön kiírtottad.

    -sunyi vagy, hisz amikor rákérdeztem a szamócák neveire, csak robisan, zavartan mosolyogtál.

    -azt se tudod, hoyg Cziczu már kialakított egy sziklakertet, hisz folyamatosan visszautasítod az én sziklakerti palántáimat.

    -és még sok egyéb észrevétel

    VálaszTörlés
  2. Kedves Jay bácsi!! Megdöbbenve és feldúltan olvastam bejegyzését! Először is nagyon sajnálom, hogy elszállt a veteményeshez írott megjegyzés, de így is kikészített a tény, hogy Theo valamilyen ködös oknál fogva ezek szerint visszautasította a sziklakertieket? De mér? Sajnos most nem tartózkodunk egy helyen, így nem tudom azonnal felelősségre vonni, de haladéktalanul megteszem amint előkerül. Én is nagyon sajnáltam a szamócákat, amit a veteményesbe, a ribizlibokor mellé ültettem és már vidáman virágoztak, amikor lesújtott rájuk Theo szekercéje. Jelenleg a konyhapult fűrészelésével bünteti magát. Én minden növényt ami egy mamutfenyőnél kisebb szíves-örömest fogadok!

    VálaszTörlés
  3. Ok! Szerintem mostantól Theo csak "fűrészelgessen", vagy alakítgassa a kis "B-klubját". Értelmes felnőtt dolgokkal kapcsolatban pedig, ideértve a növénytermesztést is, mostantól csak veled veszem fel a kapcsolatot.

    VálaszTörlés
  4. @ Jay bácsi

    Pontról-pontra cáfolnám a megjegyzéseket:

    1. Kallósdon nem én voltam az SS tiszt, hanem te, aki a szerencsétlen diófákat kiástad és "átültetted" azaz kiszárítottad. Az általam ültetett patiszonok remek állapotban voltak, amikor leszüreteltük őket.

    2. A szamócáról annyit, hogy közismert módon csak homokos közegben érzi jól magát, és a mi humuszban gazdag kötött talajával nem tudott mit kezdeni. Amit én tettem, azt inkább nevezném euthanáziának, mint kiírtásnak.

    3. Tisztában voltam és vagyok azzal, hogy van egy gyönyörű sziklakertünk, csak nem akartam a te satnya kóroiddal (tarack, pitypang, tyúkhúr) benépesíteni, mert mi egy ÁPOLT,, GONDOZOTT minőségi sziklakertben gondolkodunk.

    4. Nem szniy vagyok, hanem diszkrét, nem kívántalak újból szembesíteni azzal a ténnyel, hogy nálad miért tanyészik a szamóca úgy, mint másnál a sóska.

    5. Én is folytathatnám!

    VálaszTörlés
  5. az általam ültetett patiszonok = mind a 3 db (2009. évi teljes termés), amiből egyet Katinak ajándékozott Theo, egyet megpróbált meggrillezni, de kitört rajta a szemfoga, egyet pedig a hollók eledeléül hagyott

    VálaszTörlés
  6. 11 patiszon volt, elnézést.

    VálaszTörlés
  7. ezt nem is én írtam, hanem Theo a nevemben belépett

    VálaszTörlés

you might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...