2011. május 8., vasárnap

Eredményhirdetés


Most pedig lezárjuk a szavazást, már csak egy utolsó sms fér bele, vagy annyi sem, és a VV 4-gyel együtt mi is végeredményt hírdetünk népszerű vetélkedőnk végén. A rengeteg emeltdíjas megfejtést küldő játékos között kisorsolunk három darab kétnapos félpanziós nyaralást a Velence Rural Panzió és Vendégházban. A csomag magában foglal:

1. Egy bográcsos esti bulit.
2. Egy közös borozást.
3. Tollasütő használati jogot.
4. Alvást külön szobában.
5. Zuhanyzó és vécé használatát.

A fődíj azonban mégiscsak egy üveg Csóbor.

Megfejtést küldött be Cillin, Mária és Lacika.
Köszönjük!
Helyes megfejtés nem volt.

A sorsolás most kezdődik:


A nyertes pedig:

LACIKA!

Most pedig hulljon le a lepel a különleges csodáról, azaz Bettikéről.


Kifejlett állapotában így néz ki:


A levele szeldelt:



A hazája Svédország:



A névrokona Björknek:



És végül, a fát 1767-ben fedezték fel, amikor burmai Pegu birodalom meghódítja Attuharját a thai fejedelemség fővárosát.

Ruinen von Ayutthaya

Bettike teljes neve ezek szerint: "szeldelt levelű nyír" (Betula pendula 'Dalecarlica'). Azért volt olyan furcsa a fa, mert eleinte úgy nézett ki a sok szeldelt levél, mint egy sereg tűlevél. Egy kicsit sem emlékeztetett egy nyírfára, pedig azért abból már láttunk eleget.
Még egy búcsúkép róluk, és gratulálunk újfent Lacikának!

4 megjegyzés:

  1. Halleluja, köszönöm-köszönöm! Hát igen svéd narancsra nem gondoltam.
    Remélem, a panzió bababarát szolgáltatásokkal rendelkezik és a félpanziós ellátás az egész családra vonatkozik.
    Offtopicnak tűnhet, de tervezési szempontból nem az: voltatok már bárányhimlősek? :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én voltam. 17 éves koromban...

    VálaszTörlés
  3. Basszus! Tudtam, hogy nyír! Tessék itt van lustaságom eredménye: lemaradtam a hazai borászat csúcstermékéről. Igaz, hétvégén már Csabi bedobott egy Csóbort a szülinapi buliba, kemény hatása volt...

    VálaszTörlés
  4. 1. Én is voltam bárányhimlős, megkérdeztem
    a téma iránt érdeklődöknek ajánlom A. Christie: a Kristálytükör meghasadt cz. művét (bár ott azt hiszem rózsahimlő van)
    2. a következő nyereményjátékra mindenki kapja össze magát, mert akkor Agárdról már nem bort, hanem az ország legjobb pálinkafőzdéjéből származó piát húzunk el mézesmadzagként!!! Egyébként senki nem gondolt rá hogy nyír lenne mégis. Theo teljes pálfordulást mutatott be, amint megtudta a hírt egyből elkezdte dicsérni az addig szidalmazott Bettikét és hazatérve csókolgatni is.

    VálaszTörlés

you might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...