2011. május 27., péntek

péntek







A mai nap új szokás szerint nagyon korán kezdődött, ugyanis akármilyen bunkereket építek, plédekből széktámlákból díszpárnákból, így is mindig a pofámba süt a kelő nap első sugára, én meg nem tudok világosban aludni, ezért feladom, káromkodom és kibotorkálok. Kint a konyhában vagy a kertben az ajtó előtt (attól függ, hogy előző este milyen kedve volt) Füles fogad egy desszantos kúszással és egy hentergéssel. Utána még pizsamában körbejárom és megtekintem a birtokot, aztán öntözgetem amit kell (csak a muskátlikat meg a leandereket szoktam reggel, amúgy este locsolok) illetve ma kapáltam és gyomláltam is, mert iszonyú gazban áll minden, meg ültettem valami virágkezdeményeket, amiket még magról vetettem vmikor március táján. Utána meg rakodás a dobozokból és zsákokból.

Délután beugrott Farkasbarkas és Robi, akik Pécsről + Vértessomlóról jöttek és mentek Sümegre! Kaptunk tőlük egy jó kis kertészkedős-házépítős klasszikus könyvet meg egy csomó jó tanácsot a kertre nézve + hogy a lépcsődeszkák leszereléséhez 10-es kulcs kell és első blikkre! Ugyanis Farkasbarkasnak egy nagyon szép kertje van Pécsen a hegyekben. (ezt próbálom majd illusztrálni.)

Nemcsak szép, de nagy is, ehhez csak egy elképesztő adat: 150 tő paradicsompalántát ültetett az idén és 18 féle paradicsomból! Ráadásul elsőre felismerte egy letört ágról a lestyánt, kiszúrta a vadkendert a reteksorban, beazonosította, hogy moniliás az utcai meggyfa, elmondta mit csináljak a rukkolával, Robi meg azt, hogyan készül a kaporszósz és hogy a sárga-fehér fürdőszoba egy tál madártejre emlékezteti, és tényleg. Most már értem mért teccik Theonak. Miután elmentek, egy kicsit ücsörögtem a garázsban Fülessel a Jancsi pincéjében 3 évig tárolt, kellemesen dohszagú piros kanapén, aztán pedig sikerült bealudnom rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

you might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...