2011. április 26., kedd

olvasóink száma duplájára nőtt!





3-ról 6-ra! 1 hét leforgása alatt 100%-os dinamikus növekedést mutat a grafikon! Szeretettel köszöntjük újabb Kedves Olvasóinkat, vagyis Lululla Bikicsunájt, Ágikát és Harci Macskát!

Ez alkalomból a Velencei tó környéki ÁFÉSZ 1972-es képeslapját vadásztam le, amely áttekinti a Velencei-tó gasztronómiai kínálatának egy részét. Rajta van a ma sajnos halódó Lidó és a Cápa is, nincs rajta viszont a Gödör nevű hely, ahol állítólag szuper halászlét (vagy pacalt? sajnos gyerekként én csak a Lidóig jutottam, ahol az ultipartyk mellett pesztráltak, így erről nincs emlékem). A Szúnyogszigeti Halászcsárda viszont ma is megvan és jól fut. A Gárdonyi coop abc-t bezárták tavaly. A velencei legendás Háry bolt-ként ma is megvan. Persze amikor én gyerek voltam, csak 3 üzlet volt: a bolt, a kisbolt, meg a butik. De sok nyaraló volt Pestről (Budáról inkább), ők mindig a "közért"-et keresték. Ezen muszáj volt röhögni. (12 évesen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

you might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...