2011. április 18., hétfő

Dunakavics









Én mindig is a franciadrazsét szerettem jobban, de a mai tevékenység leírásához ez jobban klappol. Miközben Theo heroikus (valóban) küzdelmet folytatott a zománcfestékkel és kábulásig mázolt, én a kerti csapnál jádzottam egy kicsit- ahogy Nahmama mondaná. Ugyanis hogy ne legyen sáros mindig a környéke, kiraktam a kert végében talált kövekből. Remélem teccik.


Rajta a verbéna, azóta elültettem + az új beszerzéseket is: zsálya, oregano, borsmenta, 2 sziklakerti virág (lilásak), bordó kőtörő fű, egy újabb rododendron, amerikai ibolyák, margaréta, golgotavirág. MEgvolt a füvesítés is. Még biztos lesz 3 kör, egyelőre ez csak egy szerény alapozó próbálkozás. Virágzanak a meggyfák és végre a körtefa is (ez van fönt). A veteményezés viszont elmaradt sajnos, pedig igyekezni köll!


Dinamikus fejlődésnek tekinthető, hogy végre vannak villanykapcsolók és mennyezeti világítás (az eddig használt reflektor helyett) és az első lámpa - Nagymama ajándéka - is felkerült a helyére az ebédlőben. Papi elvitette a 12 zsák dzsuvát, amit a kert kitisztítása közben szedtünk össze. Füles kapott egy új párnát, amit nagyon szeret, viszont a locsolást utálja és olyankor mindig bánatosan elbujdokol. A nappali ablakpárkánya már tele van mindenféle növényekkel, amit kaptunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

you might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...