2011. március 2., szerda

narancsligetek



Az egy nagy tervem volt, miután Csigusznál láttam, hogy egy narancsmagból milyen szép nagy narancsfája lett, hogy a felső szinten a gyehennában egy narancsligetet alakítok ki. Télen aláfekszem, mint a Misi mókusban az örökké termő fa alatt a dagadt mókusok és a számba pottyannak a narancsok. De főleg mert szép. Tetszik a levele.
Ezért vettem mini üvegházat és 12 magot ültettem el még január elején, amihez Theo 3.5 kiló narancsot, mandarint evett meg túlbuzgón, állítólag magokat keresve + volt még citrom és lime is. De hat hétig hiába öntöztem és párásítottam, semmi nem történt, csak annyi, hogy 5 megpenészesedett. DE! Most kikelt kettő. Nagyon drukkolok nekik, hiszen már kemény 3-4 centisek! És mivel már március van, vettem virágmagokat és hagymákat is. Gondolom kb. a fele úgysem kel ki, ezért mementonak ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

you might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...