2013. november 26., kedd

A Dédinél

Dédi nagyon szereti Lencsit és viszont, és Kismaki számára ünnepélyes alkalmak a bodajki látogatások, mert nemcsak Alizkáékkal találkozhat, hanem a Dédivel és udvarának varázslatosan lenyűgözően izgalmas lakóival, úgymint

a MAJAC


akit meg is simogathatott és akivel nagyon profin versenyt röfögött



aztán a nyuszik, akiket lehet répával, káposztalevéllel etetni


és akkor ott vannak még a tyúkocskák és a kakas, aki agyvelőtrázóan tud kukorékolni és akiket szintén lehet etetni


aztán be lehet kukkantani a kamrába, ami tele van finomságokkal, amiket a 87 éves Dédi az idén főzött be - tett el


és lehet szőlőt enni a gádor előtt



Én a legjobban annak idején azt szerettem, amikor a kiskacsáknak vághattam uborkát meg tököt és azt dobálhattam. A kacsák voltak a kedvenceim. Némakacsák voltak, a kiskacsák sárgák, barna sapkával. A ház előtt a patakban fürödtek, mi meg ott tapicskoltunk a vízben. Még a Hektor kutyát is nagyon szerettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

you might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...